סוגי הלוואות נפוצות בשנת 2023

נטילת הלוואה היא חלק בלתי נפרד מחייהם של מיליוני אנשים בישראל. למעשה מרבית האזרחים חיים עם מסגרות אשראי והלוואות שונות וכמובן שגם מרבית בעלי העסקים נמצאים במצב דומה. הלוואה שכזו יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים ולכן בשלב כזה או אחר ייתכן ותזדקקו להלוואה מסוג כלשהו. ישנן סוגים שונים של הלוואות כמו למשל: הלוואה כנגד נכס קיים, משכנתא לרכישת נכס, משכנתאות או הלוואות לעסקים, הלוואה לרכישת רכב, הלוואה לשיפוץ, הלוואה לטיסה לחו"ל ועוד.

מה חשוב לדעת לפני שנגייס הלוואה בשנת 2023?

בין אם אתם מחפשים הלוואה חוץ בנקאית לעסקים או הלוואה רגילה לכל מטרה, רוצים לבקש אותה מהבנק, מחברת אשראי או מכל חברה אחרת – חשוב יהיה לבדוק היטב את הפרטים הבאים:

  • הסכום שאתם באמת צריכים – כמה אתם צריכים בהלוואה? רבים נוטים לקחת יותר ממה שהם באמת צריכים ואז מסתבכים עם ההוצאה הגבוהה שנופלת עליהם ולא יכולים לעמוד בה. אנשים שהגיעו למצב שבו הם צריכים הלוואה, ככל הנראה מתקשים לעמוד בהוצאות החודשיות וצריך לקחת בחשבון שנטילת הלוואה תעזור לכם בטווח הקצר אך לאורך תקופת ההחזר תהווה הוצאה חודשית די קבועה.
  • ריבית – יש הלוואות עם ריבית גבוהה יותר ואחרות עם ריבית נמוכה יותר, צמוד מדד ולא צמוד מדד. היעזרו ביועץ המקצועי של קבוצת שוורץ פתרונות פיננסיים שיסייע לכם לחשב את ההוצאות שלכם לאורך התקופה ובעל ניסיון בנושא זה ולכן יוכל גם לאבחן אם הריבית הניתנת לכם הגיונית.
  • קראו את תנאי ההלוואה ביסודיות – אל תוותרו על הפרטים הקטנים. בדקו מהי העלות במידה ותרצו לכסות את ההלוואה מוקדם יותר, האם ניתן יהיה למחזר את ההלוואה בבוא הזמן כשהסכום יקטן ולהפחית את ההוצאה החודשית? ועוד.

איחוד עם הלוואות והפחתת ההוצאות החודשיות:

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית בהוצאות החודשיות, משהו שעשוי להיות שימושי וחיוני מאוד היא באמצעות איחוד הלוואות. הכוונה היא להלוואה מסוג משכנתא לאיחוד הלוואות שתוכלו לבקש מהבנק שלכם (מותנה באישור הבנק כמובן) ובאמצעות הלוואה אחת גדולה לחסל את כל ההלוואות הקיימות בחשבון, כולל ריכוז ההוצאות השונות בו. כך תוכלו למעשה לאחד את כל ההלוואות, להפחית בהוצאות ולהיות מסוגלים לעמוד בהוצאות החודשיות.

קבוצת שוורץ תשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בהליך מול הבנק או גופים חוץ בנקאיים הפועלים תחת אישור ופיקוח משרד האוצר. לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli