משכנתא חוץ בנקאית

פתרונות משכנתא חוץ-בנקאיים לאתגרים כלכליים בלתי אפשריים

משכנתא חוץ בנקאית - פתרונות משכנתא חוץ-בנקאיים לאתגרים כלכליים בלתי אפשריים

כשהמציאות הפיננסית שלכם דוחקת אתכם לפינה – ואף דלת לא נפתחת, קבוצת שוורץ היא הפנס שיאיר את הדרך החוצה.

כיצד אנו עוזרים?

מה מבטיח השירות?

למי השירות מיועד?

אתם זקוקים לפתרון יצירתי ואחראי? צרו קשר עכשיו והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שהצליחו להבריא כלכלית בזכות קבוצת שוורץ.

השירותים שלנו

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
פועלים משנת:
0
לקוחות מרוצים
+ 0
כספי מימון ללקוחות
+
תיקים מנוהלים
+ 0
פועלים משנת:
0
לקוחות מרוצים
+ 0
כספי מימון ללקוחות
+
תיקים מנוהלים
+ 0
איך מתחילים?

ארבעת השלבים שיובילו אתכם לחופש פיננסי

שלב 1
פגישת התכנות

במפגש הייעוץ הראשון איתנו, נעשה יותר מלשמוע - נפתח חלון להזדמנויות חדשות. זהו הזמן להניח את כל הדאגות, החששות והקשיים שלכם על השולחן. יחד, באווירה תומכת ומעודדת, נחפש ונמצא את נקודת האור שבקצה המנהרה. אנו נבחן יחד כיצד התוכנית שלנו לשיקום כלכלי יכולה להתאים בדיוק לצרכים הייחודיים שלכם, מהלך שיכול להפוך את המציאות הפיננסית שלכם ולפתוח דלת לעתיד חדש ומשגשג.

שלב 2
תוכנית הבראה

בשלב זה, נכנסים לעומק המערבולת הפיננסית שלכם. צוות המומחים שלנו יבחן בזהירות ובמקצועיות את המצב הפיננסי שלכם, תוך שימוש בכלים מתקדמים וניתוח עמוק של האפשרויות הקיימות. יחד איתכם, ובהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלכם, נגבש תוכנית הבראה כלכלית שאינה רק מדויקת אלא גם רגישה לצורך שלכם בנוחות. התוכנית תכלול מסלולי החזר נוחים, מקורות מימון חלופיים וגמישים, וכל הצעדים הדרושים להשגת הבראה מלאה ויציבה. זהו שלב מרכזי במסעכם לחופש הפיננסי, כאשר אנו פועלים לבנות לכם גשר לעתיד בטוח יותר.

שלב 3
חגיגת המימוש!

הגיע הרגע שבו כל התכנונים וההכנות מתממשים. כאשר הוועדה המקצועית שלנו מאשרת את תוכנית ההבראה המותאמת שלכם, נציין את זה בחגיגה של הצלחה! תחתום על הסכם המימון במלא ביטחון, תוך ידיעה שהמשאבים הכספיים כבר בדרך אליכם. זהו הזמן להתרגש כשחלום המשכנתא נעשה מציאות. בשלב זה, תוכלו להרגיש את התחושה המרגשת של להפוך את הפוטנציאל למעשי, ולראות איך תוכנית ההבראה שלכם מחייה את האפשרות לחיים חדשים ומשגשגים.

שלב 4
התחלה חדשה

כשהשלב הזה מגיע, זהו זמן של ריבוד חדש לדרככם. השיקום הפיננסי שעברתם יפתח לכם דרך חדשה להשתלבות במערכת הבנקאית הרגילה. אנו נהיה איתכם בכל צעד ושעל עד שתסדירו את כל החובות ותבנו בסיס כלכלי חזק ואיתן לעתיד פיננסי עצמאי. יחד נחגוג את הפרק החדש שנפתח בחייכם, מותירים מאחור את העבר ומתחילים מחדש עם תובנות חדשות והזדמנויות מרגשות. הצטרפו אלינו לשלב המרגש והמהפכני הזה במסע הכלכלי שלכם.

למה דווקא אנחנו?

ניסיון עשיר

עם יותר מעשור של מוניטין והצלחה בהשגת מימון חלופי, אנו מכירים את השטח ויודעים כיצד לפעול גם במקרים המורכבים ביותר של חדלות פירעון, הוצאה לפועל ופשיטות רגל.

גישה אנושית ומקצועית

ניגוד לבנקים הנוקשים, גישתנו היא אנושית ומקצועית כאחד. איננו שופטים את העבר, אלא מתמקדים במציאת פתרון עבורכם. הצוות המנוסה שלנו לצדכם בכל שלב.

חוסן פיננסי וקשרים רחבים

בזכות חוסן כלכלי איתן, אנו משיגים עבורכם מימון בהיקפים גדולים וריביות אטרקטיביות. הקשרים הרחבים שלנו עם קרנות וגופים חוץ-בנקאיים מאפשרים זאת.

שקיפות ואמינות

אצלנו, אין דרכי עוקף חוק. כל הפתרונות המוצעים הם חוקיים, שקופים ומוסריים לחלוטין. הכול מונח על השולחן ללא תחכום או שורות קטנות מגובה משפטית.

תוכנית התקדמות אישית

החל מהשיחה הראשונית, אנו בונים עבור כל לקוח תוכנית התקדמות אישית המותאמת למצבו הפיננסי הספציפי ולצרכיו הייחודיים.

פתרון המשכנתא שחיפשתם נמצא כאן

צרו איתנו קשר וגלו מדוע קבוצת שוורץ היא הבחירה הנכונה בשבילכם

הבחירה הנכונה כשהבנקים אומרים "לא"

בעולם הפיננסי שבו הבנקים המסורתיים חוסמים דלתות למי שחורג ממסלול האשראי הרגיל..
קבוצת שוורץ היא המפתח שפותח הזדמנויות חדשות.

השותפים שלנו להצלחה:

תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

אצלנו לא גובים מקדמות או דמי ניהול חודשיים !

כל מה שרציתם לשאול

שאלות נפוצות

הדרישות העיקריות הן הוכחת יכולת החזר סבירה, דירוג אשראי קיים (גם אם נמוך יחסית), ובעלות על נכס שישועבד כבטוחה. הקריטריונים משתנים בין מקורות מימון שונים. המשכנתא מובטחת תמיד באמצעות שעבוד נכס

הודות לתהליך הגמיש והממוקד, תקבלו תשובה ראשונית תוך מספר ימי עבודה ממועד הגשת המסמכים המלאים. במקרים רבים, אישור עקרוני ניתן אף תוך 24-48 שעות בלבד!

 

כן! ישנן נקודות יציאה ללא קנסות, בדרך כלל כחצי שנה מתחילת הלוואה.

ההבדלים המרכזיים הם קריטריונים פחות נוקשים לקבלה, מהירות טיפול וקבלת החלטות מהירה יותר, ריביות שעשויות להיות גבוהות יותר (אך גמישות בתנאים), וכמובן הגישה הפרטנית יותר למקרים מיוחדים שהבנקים נוטים לסרב להם.

במקרה של קושי פיננסי, הכרחי ליצור קשר מידי עם המלווה! יחד נמצא פתרונות גמישים כמו הסדרי חוב, דחיית תשלומים או תוכנית תשלומים חדשה ונגישה יותר.

קבוצת שוורץ פועלת בשיתוף פעולה עם שתי קרנות מימון נדל"ן שמוחזקות ע"י חברות ציבוריות
הנסחרות בשוק ההון הישראלי ובעלות רישיון ממשרד האוצר למתן מימון לציבור בישראל.

תנו ללקוחות מרוצים לשתף אתכם בחוויותיהם

4.7/5
דן מסורב משכנתא עקב כושר החזר נמוך

אחרי שלושה סירובים בבנקים, חשבתי שזהו - אני צריך לוותר על החלום של דירה משלי. אבל אז גיליתי את קבוצת שוורץ. הם שמעו את הסיפור שלי ולא ויתרו. תוך זמן קצר מצאו לי מסלול מימון חלופי שהתאים בדיוק למצבי. היום אני עדיין גר בדירה שלי ומחזיר בקלות את ההלוואה. תודה!

יעל פושטת רגל לשעבר ובעלת חובות רבים

חשבתי שעתידי נחרץ ושאצטרך למכור את הבית שלי. קבוצת שוורץ התייחסה בהבנה למצבי המורכב ולא שפטה אותי על העבר ורק חיפשה פתרונות קדימה. היום עברתי לבית חדש וגדול, חיים חדשים, וגם החובות הישנים כבר לא מעיקים עלי יותר.

אברהם חדל פירעון עם מוניטין מורכב

הגעתי לקבוצת שוורץ אחרי שנדחיתי שוב ושוב על-ידי כל גוף אפשרי. לא האמנתי שיצליחו לעזור לי במצבי הבעייתי. אבל המומחים המקצועיים והרגישים שלהם מצאו בכל זאת פתרון מעולה בשבילי..." גם אתם יכולים לחוות את ההצלחה ולפתוח דף כלכלי חדש בחייכם

גם אתם יכולים לחוות את ההצלחה ולפתוח דף כלכלי חדש בחייכם

צרו עימנו קשר כבר היום לשיחת ייעוץ אישית חינם!

ikimisli