הלוואה לבעלי נכסים
הלוואה לכל מטרה, הלוואות גישור, מימון וליווי פרויקטים, השלמות רכישה, סילוק עיקולים וחובות, איחוד הלוואות.

מה זה הלוואה לבעלי נכס

מימון חוץ בנקאי כנגד נכס נדל"ני במהירות, גמישות ויצירתיות.

"קבוצת שוורץ" בונה עבורך תוכנית פיננסית ומציעה העמדת הלוואה מהירה החל מ – 100,000 ₪ ועד 5,000,000 ₪ בתוכנית החזר מותאמת אישית.

פתרון מצוין עבור מסורבי בנק, בתהליכי פש"ר , כינוס נכסים ואנשים שלא הצליחו לקבל הלוואה מהבנק.

 

הלוואה חוץ בנקאית ללא אשראי - זה אפשרי

למה לבחור דווקא בנו?

בגלל הגמישות

תופרים עבורך את החליפה המתאימה ביותר לצרכיך, גם ללווים ש"לא עוברים בנק"

בגלל היצירתיות

נוכל להתמודד עם המצבים הכי מורכבים בצורה היצירתית ביותר

בגלל המהירות

אישור עקרוני תוך 24 שעות והעברת האשראי בפועל בתוך כעשרה ימי עסקים.

בגלל הניסיון

היועצים שלנו בעלי הבנה מעמיקה ויסודית בתחום עם ניסיון של שנים.

בגלל הליווי האישי

נלווה אותך לאורך כל הדרך ועד קבלת המימון הנדרש

צריכים הלוואה מיידית יש לכם נכס בבעלותכם?

הלוואה היא מוצר פיננסי יקר, בסופו של דבר אתם קונים כסף..

אז אם כבר החלטנו לקנות כסף נזיל חשוב שנדע שאנו משלמים עליו את המחיר הטוב ביותר שנוכל לקבל..

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים וממליצים!

קבוצת שוורץ דואגת לכם להלוואה מהירה בתנאי משכנתא בקלות!

השאירו עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליכם ב24 שעות הקרובות לבדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות

למי זה מתאים?

איך התהליך עובד?

מילוי שאלון בדיקת זכאות להלוואה

לאחר שתמלאו שאלון קצר ניצור אתכם קשר ונבדוק את זכאותכם להלוואה

פגישת ייעוץ ואישור
תנאי ההלוואה

נזמין אתכם לפגישת חיתום ואישור תנאי ההלוואה יחד עם היועץ שליווה אתכם לאורך התהליך.

מקבלים הלוואה
במהירות

הכסף נכנס לחשבון הבנק בהקדם האפשרי ובתנאים הטובים ביותר!

מה לקוחות אומרים עלינו:

אלכס קוניגמן
אלכס קוניגמן
קרא עוד
הגעתי לירון לצורך עזרה ללקיחת הלוואה אחרי המלצה שקיבלת מחבר, כחלק מהתהליך ירון שם לב שדירוג האשראי שלי היה שלילי בעקבות מספר פעולות לא נכונות שעשיתי לפני מעל 10 שנים והציע לתקן על הדרך את דירוג האשראי שלי, השירות היה מקצועי וענה לכל שאלה שהייתה לי, ממליץ בחום.
מיכאל לביא
מיכאל לביא
קרא עוד
הייתי צריך לקחת הלוואה לצורך רכישה של דירה נוספת, ניסיתי מול מספר בנקים שונים כל ההצעות היו בריבית מאד גבוה, כשהגעתי לירון בהתחלה הייתי קצת סקפטי אך לאחר תהליך קצר ובמקצועיות רבה הוא הצליח לשיג לי תנאים שלא האמנתי שאפשרי לקבל במדינת ישראל, ממליץ בחום על חברת שוורץ פתרונות פיננסים לכל מי שצריך עזרה בקבלת תנאים טובים להלוואה או משקנתא 🙂
מוריה קדמי
מוריה קדמי
קרא עוד
הזדקקתי להלוואה לשיפוץ של הבית אך לצערי קיבלתי סירוב מכל הבנקים, כשהגעתי לשוורץ פתרונות פיננסים הייתי כבר מיואשת אך בשיחה קצרה ירון הסביר לי שיש עוד מה לעשות, ובאמת לאחר מספר ימים קיבלתי אישור להלוואה ובתנאים מעולים!! שירות מקצועי ואדיב, ממליצה מאד!!
דני חכם
דני חכם
קרא עוד
במשך תקופה ארוכה של כמה שנים שילמתי ריביות גבוהות מאד בבנק, לאחר המלצה של קרוב משפחה הגעתי לשיחת ייעוץ עם ירון הוא הסביר לי שבעקבות ניהול לא נכון של חשבון הבנק בעבר דירוג האשראי שלי שלילי ולאחר תהליך קצר תיקון דירוג האשראי הוא הצליח לחתוך לי את העמלות החודשיות שאני משלם בכמעט חצי!! ממליץ מאד על שוורץ פתרונות פיננסים.
נורית יעקב
נורית יעקב
קרא עוד
אני חייבת לפרגן לירון ולצוות מקסים לו בשוורץ פתרונות פיננסים, אני ובעלי הגענו אליהם לאחר שניסינו מספר פעמים לקחת הלוואה כדי לעזור לילדים ברכישת בית אך ללא הצלחה, לאחר תהליך קצר והשוואה מול מספר בנקים, ירון הצליח להשיג לנו הלוואה של 450,000 שח בתנאים מעולים שלעולם לא חשבנו שנקבל.. ממליצה בחום, תודה רבה 🙂
Previous
הבא

השותפים שלנו להצלחה:

שאלות נפוצות:

קבוצת שוורץ פיננסים הינה הפירמה המובילה בישראל בעולמות גיוס האשראי, מימון והתכנון פיננסי.
בחברה נמצאת קשת רחבה של יועצים מכל תחומי הקשת: מחלקה משפטית מובילה, כלכלנים, בנקאים, רואי חשבון, עורכי דין וחתמים– כל אלו יעמדו לרשותכם בכל עסקה על מנת להבטיח את הצלחתם בכל משימה, מטרה וייעד.

גם אם הבנק סירב, גם אם יש לכם כרגע עיקולים שונים או שאתם בתהליכי הוצאה לפועל – אנו נדע לבחון את צרכי המשפחה, להעמיד לכם את האשראי הדרוש בזמן הקצר ביותר ובהתאם למסלולים המתאימים עבורכם. כמו כן, נוכל לדאוג בהמשך למתן שירות אשר יחזיר אתכם למסלול בנקאי לאחר לקיחת מימון חוץ בנקאי וזאת על מנת להשיג את המענה הנכון ביותר עבורכם! בשל יכולות פיננסיות עתירות משאבים ועצמאיות, אנו יודעים לתת מענה ללקוחות שלנו, תוך כדי גמישות אשראי, יכולת לעבוד בלוח זמנים קצר מאוד, תכנון מסלולי מימון ותוכניות עבודה קצרות וארוכות טווח שיתנו מענה לצורך שלך.

סכום ההלוואה שתוכל לקחת החל מ100 אלף ועד 70 אחוז מערך הנכס.

אישור עקרוני ניתן לקבל תוך 24 – 48 שעות , ומרגע קבלת האישור תוך 3 ימים הכסף יכנס בחשבון.

קבוצת שוורץ פועלת בשיתוף פעולה עם שתי קרנות מימון נדל"ן שמוחזקות ע"י חברות ציבוריות
הנסחרות בשוק ההון הישראלי ובעלות רישיון ממשרד האוצר למתן מימון לציבור בישראל.

השירות שלנו מבוסס על הצלחה בלבד, גם אם התחלת איתנו תהליך, ולא הצלחנו להשיג את תנאי ההלוואה שיספקו אותך או את המימון הנדרש, לא תצטרך לשלם לנו על השירות.

השארנו לכם מספר טפסים במקומות רבים באתר, תוכלו להשאיר לנו שם וטלפון באחד הטפסים ונחזור אליכם ב24 שעות הקרובות.

יש לכם נכס קיים ואתם מעוניינים לרכוש נכס חדש ונוסף? בכדי שתוכלו לבצע זאת, אתם צריכים לקחת הלוואה או משכנתא נוספת. אך למרות שזה נראה הליך מאוד פשוט, המדינה לא מאפשרת לקבל הלוואות אחת אחרי השנייה ללא בדיקה קודמת. בייחוד כשמדובר ברכישה גדולה כמו דירה. על מנת שתוכלו לקבל הלוואה לבעלי נכס, על הבנקים לבצע בדיקה לגבי היסטוריית השימושים הכספיים שלכם, ורק לאחר מכן לבדוק האם אתם מתאימים לקבלת הלוואה או לא. לאחר האישור של הבנקים, עליכם למצוא את ההלוואה שמתאימה לכם – הן מבחינת התנאים, כמו: פריסת תשלומים, ריביות נמוכות ועוד וגם מבחינת מועד הקבלה והסכום. את הבדיקות הללו אתם יכולים לבצע לבד או לפנות לחברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם. למשל קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים היא אחת מבין החברות המובילות במשק שמלווה לקוחות רבים שחושבים על רכישת הנכס הבא ומאתרים להם הלוואה שמתאימה במיוחד עבורם.

היכן תוכלו למצוא הלוואה לבעלי נכס?

ישנם גופים פיננסים שמעניקים הלוואות שונות לצרכים משתנים, והן מיועדות למטרה ספציפית שתגדירו כמו: רכישת דירה, פתיחת עסק, הלוואה לצורך לימודים, לצורך טיול ארוך ומשפחתי ורכישת רכב. במקרה הזה לרוב אנשים בוחרים לקחת משכנתא, כי מדובר בסכומים גבוהים יחסית. אך לא רק, חברות פיננסיות ומקצועיות מציעות הלוואה לבעלי נכס בתנאים נוחים ובסכומים גבוהים שיאפשרו לכם להגשים את המטרה שרציתם. הלוואות מהסוג הזה מאפשרות לכם ריביות נוחות, תנאי החזר טובים, ריביות נמוכות ועוד.

על מה כדאי לשים דגש?

חברות פיננסיות מאפשרות לכם להשיג הלוואה לבעלי נכס דיי בקלות, תוך איתור הלוואות נכון, ומציאת תנאים הרלוונטיים לכם. אך מה הם הדברים החשובים שאתם צריכים לשים לב אליהם? עד כמה ההלוואה מגיעה לעובר ושב מהר, וגם מה הם מאפייני ההלוואה. כלומר: מה היא תקופת ההחזר, האם יש אפשרות לפירעון מוקדם, האם יש תקופת גרייס ועוד. חברות פיננסיות עושות את הבדיקה הזו למענכם, אתם רק צריכים לשים לב שהם לא מפספסים פרט אחד קטן.

 לסיכום, קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים בעלי ידע וניסיון רב בלווי לקוחות שמעוניינים לקבל הלוואה ולרכוש בעזרתה נכס. היא מאתרת את ההלוואה המתאימה ומקדמת את לקוחותיה צעד אחד קדימה.

הלוואות לבעלי נכסים

חושבים לרכוש נכס חדש, אך מבחינת התקציב אין לכם אפשרות. יש לא מעט אנשים בישראל שמתמודדים עם הדילמה הזו ותוהים לעצמם האם כדאי להמתין עוד כמה שנים או לפנות למקור הלוואות לבעלי נכסים. במידה והם מעוניינים לקדם את הרכישה מכל סיבה, נניח ומעוניינים לרכוש דירה לאחד הילדים, לרכוש בית נוסף להשקעה, רכב, לממן לימודים, להשקיע בהרחבת הבית ועוד – אלו הם פרויקטים שיכולים להמתין כמה שנים, אך לא חייב. אפשר לפנות למקורות מימון בעזרת חברה פיננסית ומקצועית, שתסייע לכם לקדם את הרכישה בכמה שנים. קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים מבצעת פעילות מהסוג הזה ומקדמת אנשים שחושבים כבר הרבה מאוד זמן לרכוש או לקדם פרויקט אישי ונתקעים ללא תקציב. הם יכולים לאתר עבורם את ההלוואה המתאימה, בתנאים נוחים ולעזור להם להפוך את החלום העתידי למציאות.

היכן ניתן להשיג הלוואות לבעלי נכסים?

כדי שתוכלו להיחשף לכל סוגי ההלוואות לבעלי הנכסים, מומלץ לפנות קודם כל לחברה פיננסית מקצועית שתלווה אתכם בכל שלב ושלב ואף תחשוף בפניכם אילו סוגי הלוואות קיימים בבנקים ובגופים חוץ בנקאיים. ניתן להשיג הלוואות שונות דרך המדינה, אך שמדובר בתהליך הרבה יותר מחושב משחשבתם: הם בודקים את ההיסטוריה של ההוצאות שלכם, מוודאים שאתם מצליחים להחזיר מחויבויות קודמות, וגם אם יש לכם הלוואות נוספות. בניגוד לבנקים באחריות המדינה, יש גם בנקים שמאשרים הלוואות חוץ בנקאיות והם לוקחים הרבה יותר סיכון בבדיקה עליכם. כלומר, הם לא מבצעים את הבדיקות בחומרה כמו הבנקים ואף מאשרים לכם הלוואות בתנאים הרבה יותר נוחים. החברה הפיננסית שתחברו למעשה תציע לכם את כל האפשרויות ותגיד לכם בהלימה האם ההלוואה משתלמת לכם או לא.

בחירת חברה פיננסית ללווי

ההחלטה לבחור חברה פיננסית שתלווה אתכם בעת בקשת הלוואות לבעלי נכסים יכולה להיות הצעד הכי נכון שתקבלו בשלבים הראשונים. שכן, הבירורים ההתחלתיים הם חשובים וגם התהליך הבירוקרטי מול הגופים והבנקים הוא קריטי. ככל שתקפידו לבחור את החברה מוקדם יותר, כך תצליחו למצוא את ההלוואה הנכונה לכם ולצאת לדרך.

לסיכום, קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים בעלת ניסיון רב בלווי לקוחות שמעוניינים לרכוש נכס חדש באמצעות הלוואה. החברה מאתרת עבורם את ההלוואה הרלוונטית ועוזרתם להם להתקדם למועד הרכישה בזמן קצר יחסית.

הלוואות לבעלי נכסים כנגד נדל"ן

הלוואות לבעלי נכסים הן סוג של מימון המובטח על ידי נדל"ן. בעלי נכסים יכולים להשתמש בהלוואות אלה למגוון מטרות, כגון שיפוץ רכושם, רכישת נדל"ן נוסף או איחוד חוב.

הלוואה אחת משותפת לבעלי נכסים היא משכנתא. משכנתאות הן הלוואות לטווח הארוך המשמשות לרכישה או מימון מחדש של נכס. ניתן להשיג משכנתא מבנקים מסורתיים או ממלווים פרטיים, ויכולים להיות קצב קבוע או בשיעור מתכוונן.

הלוואות להון ביתי הן סוג נוסף של הלוואה שבעלי נכסים יכולים להשתמש בהם כדי לגשת להון ברכושם. הלוואות להון ביתי משמשות בדרך כלל לשיפורים ביתיים או להוצאות גדולות אחרות, ומובטחות על ידי ההון העצמי של הלווה בביתם. ניתן להשיג הלוואות להון ביתי מבנקים מסורתיים או באיגודי אשראי, ויכולים להיות בריבית קבועה או מתכווננת.

ישנם מספר סוגים שונים של הלוואות העומדות לרשות בעלי הנכסים, שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלהם. אחד הסוגים הנפוצים ביותר של הלוואות לבעלי נכסים הוא משכנתא. משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח המשמשת בדרך כלל לרכישה או מימון מחדש של נכס. ניתן להשיג משכנתא מבנקים מסורתיים, איגודי אשראי או ממלווים פרטיים, ויכולים להיות בריבית קבועה או בשיעור מתכוונן.

למשכנתאות בשיעור קבוע יש ריבית מוגדרת לחיי ההלוואה, שיכולים לספק ללווים תשלומים צפויים יותר לאורך זמן. לעומת זאת, משכנתאות מתכווננות יש ריבית שיכולה להשתנות לאורך זמן בהתבסס על תנאי שוק, מה שעלול לגרום לתשלומים נמוכים יותר בטווח הקצר אך תשלומים גבוהים יותר לטווח הארוך.

הלוואה לבעלי נכס

יש לכם שאלות נוספות?
השאירו עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליכם ב24 שעות הקרובות לענות לכם על כל שאלה

ikimisli