גם בגיל השלישי ניתן לקחת הלוואה

כאשר מדובר בגיל השלישי הבנקים לא ששים לתת הלוואות בקלות, אם בכלל. צריך לדחוף אותם לעשות את זה עם משהו שירגיע אותם. בדרך כלל דירוג אשראי תקין בגיל הזה גם כן לא יסייע, אלא אם כן מדובר בהלוואות קטנות (בדרך כלל של עד 10-20 אלף שקלים). בכל הנוגע להלוואות גדולות יותר כמו משכנתא למשל, הנפרסת גם לזמן רב יותר, הבנקים לא ימהרו להעניק הלוואה מסוג זה. באמצעות משכנתא כנגד נכס קיים תוכלו לקבל משכנתא ולא לדאוג לעניין הגיל.

לאילו מטרות נוטלים הלוואות בגיל השלישי?

אדם הנמצא בגיל השלישי או מתקרב לשם אינו נוטל הלוואה סתם כך. יכולות להיות לכך כמה סיבות עיקריות:

  • מצב כלכלי שהתדרדר בשנים האחרונות.
  • פנסיה נמוכה והוא זקוק לסכום גדול על מנת להמשיך לחיות את חייו בנחת גם עם הכנסה נמוכה יותר.
  • עזרה לבן משפחה – כמו למשל עזרה לילדים או הנכדים לרכוש בית משלהם או כאשר מישהו זקוק לכסף.

באמצעות הלוואה לכל מטרה כנגד שיעבוד דירה יוכל אותו אדם (או אותו זוג לצורך העניין) לקבל הלוואה בשווי עד 70% מערך הנכס המשועבד. קבוצת שוורץ תשמח ללוות אתכם בתהליך החל משלב מילוי הפרטים הראשוני ועד לקבלת הכסף בפועל ובהקדם.

מי ייתן לנו משכנתא בגיל השלישי?

משכנתא לגיל השלישי ניתנת על ידי בנקים וגופים חוץ בנקאיים שונים. מדובר במשכנתא לכל דבר: הלוואה גדולה עם פריסה ארוכת טווח בדרך כלל, אם כי גופים חוץ בנקאיים עשויים לאשר אותה לפריסה קצרה יותר. זה תלוי כמובן בתנאי ההלוואה המלאים, הסכום שאתם צריכים ועוד.

הלוואה לצורך רכישת נכס

כל עוד מדובר בהלוואה כנגד שעבוד נכס תוכלו לקחת הלוואה בכל גיל ולכל צורך. הנכס המשועבד מבטיח לבנק או לחברה החיצונית המספקת את האשראי את הביטחון הנדרש להם על מנת להעניק את ההלוואה. כך שגם בני הגיל השלישי שירצו לרכוש עוד נכס, בין אם עבור עצמם ובין אם עבור בן משפחה אחר, יוכלו לעשות זאת כל עוד הבית אינו משועבד להלוואה אחרת כמובן.

על מנת להתחיל בתהליך צרו קשר עם קבוצת שוורץ פתרונות פיננסיים. לאחר מכן תקבלו טופס למילוי פרטים שלאחריו תתקיים שיחת ייעוץ מסודרת. החברה תטפל בפניה ובכל הביורוקרטיה מול הבנקים ואתם תוכלו להמתין בנחת לכסף המועבר לחשבון, כאשר בדרך כלל התהליך של הלוואה מסוג זה תתנהל במהירות יחסית.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli