גם כשהכול נראה שחור תמיד יש מי שייתן ירוק

כותרת קצת סניזית למצב שאתם עשויים להימצא בו אז מראש אנו מתנצלים. אבל בואו נדבר רגע ברצינות. המציאות הכלכלית בישראל לא פשוטה וזה אנדרסטייטמנט. כיום הכול מתועד בבנק בישראל ויוצר מעין דירוג אשראי שלא תמיד הוא מדויק או שלוקח שנים עד שיתאזן. במקרים כאלה ואחרים, גם כשאנו ממש צריכים סיוע כלכלית ייתכן והבנקים וגופים שונים לא יעניקו לנו אותו. ובכן הם גופים עסקיים ובהחלט לא לחייבים, אך אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הלוואה למסורבי BDI תוכלו לפנות את קבוצת שוורץ שיעזרו לכם בנושא.

מהו מימון חוץ בנקאי ואיך זה עובד?

כאשר הבנק מסרב לתת לכם הלוואה תצטרכו לפנות לגופים חוץ בנקאיים על מנת לבקש את ההלוואה. מימון חוץ בנקאי קיים כבר המון שנים בישראל ויש חברות רבות המספקות הלוואות חוץ בנקאיות, החל מגופי אשראי, דרך חברות ביטוח ועד קרנות מימון מיוחדות ובתי הלוואות המספקים הלוואות מסוג זה. הלוואות חוץ בנקאיות מתאימות גם לפרטיים וגם לבעלי עסקים ויש סוגים רבים של הלוואות שניתן לבקש. אחת מאותן הלוואות תהיה הכנסה נגד נכס.

הלוואה כנגד שיעבוד נכס – הפתרון הטוב ביותר שלכם:

הלוואה כנגד שיעבוד נכס הינה הלוואה המסופקת על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים היכולים לתת הלוואות בצורה חוקית במדינת ישראל ונמצאים בפיקוח משרד האוצר. אלה לא כפופים לחוקים והרגולציות של בנק ישראל ולכן יכולים להעניק לכם את ההלוואות באופן פרטי. בדומה לבנקים, גם גופים אלה הנם גופים עסקיים שונים וירצו לבדוק את דירוג האשראי שלכם וכמה שיותר פרטים עליכם ועל מצבכם הכלכלי. על מנת לחסוך חלק מהבדיקות או לבטל את החשיבות שלהן ניתן לבקש הלוואה כנגד שיעבוד נכס.

בהלוואות כנגד שיעבוד נכס בדרך כלל ההלוואות הניתנות הן הלוואות גדולות, אחרת זה לא סוג ההלוואה עבורכם. הסכומים יתחילו מ100 אלף שקלים בדרך כלל וההלוואה תהיה עד 70% מערך הנכס. כך שאם יש לכם נכס ששווה מיליון שקלים לדוגמה, תוכלו לשעבדו ולקבל משכנתא של עד 700 אלף שקלים עמם תוכלו לרכוש את הנכס הנוסף שלכם.

כיצד עובד התהליך?

בשלב הראשון לאחר הפניה לקבוצת שוורץ פתרונות פיננסיים מקבלים שאלון למילוי. באמצעות שאלון זה תיבדק הזכאות שלכם להלוואה. במידה ויש אישור עקרוני/ראשוני עורכים פגישת ייעוץ ואישור של תנאי ההלוואה. לאחר כל האישורים משלימים את התהליך ומקבלים את ההלוואה.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli