האם כדאי לקחת הלוואות בנקאיות?

נטילת הלוואות יכולה לא פעם להציל אותנו כאשר אנו צריכים כסף. למעשה הצורך בכסף הינו חיוני לכל בית עסק, לכל ארגון ולכל אדם פרטי. כאשר הכסף נגמר או כאשר יש הוצאות גבוהות יותר מההכנסות אנו מתחילים להיות בבעיה ומתחילים לחפש אחר פתרונות שונים. נטילת הלוואה חוץ בנקאית ללא אשראי יכולה להיות פתרון נהדר בדרך כלל אולם גם חשוב לדעת ממי ניתן לקחת הלוואה כזו.

ממי ניתן לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

כיום יש גופים שונים ומגוונים שיכולים לספק הלוואות חוץ בנקאיות בישראל. על מנת למתן את התלות בבנקים לנטילת הלוואות וליצור תחרות גבוהה יותר בענף שתיטיב עם הצרכנים, החליט משרד האוצר להעניק הרשאות לגופים פיננסיים שונים להענקת הלוואות לציבור הישראלי. כך למשל קרנות מימון, חברות אשראי, חברות ביטוח וגופים אחרים פועלים תחת פיקוח ואישור משרד האוצר להענקת הלוואות בצורה חוקית. יש לכך מגוון יתרונות משמעותיים עבור האזרח הישראלי שכן לא תמיד הבנק יאשר לו הלוואה וטוב שיהיו לו אופציות חוקיות נוספות לפנות אליהן כמו למשל משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים. לצד יתרון זה יש יתרונות נוספים כמו למשל הגדלת האשראי לאדם.

האם הלוואה חוץ בנקאית פוגעת באשראי שלנו?

הגדלה או הרחבה של האשראי לאדם הכוונה היא לכך שהלוואות חוץ בנקאיות, שכשמם כן הן – ניתנות מחוץ למסגרת הבנקאית, ולכן אינן קשורות למסגרת הבנקאית שלכם. כלומר, אם יש לכם מסגרת מסוימת בחשבון היא אינה תפגע כתוצאה מנטילת הלוואה מסוג זה.

הלוואה כנגד נכס קיים

יש מספר סוגים שונים של הלוואות שניתן לקחת במסגרת החוץ בנקאית. בין היתר הלוואה כנגד נכס תהיה אחת הפופולריות שבהן. הסיבה לכך היא שהיא מאפשרת לאנשים שיש בבעלותם נכס לקחת הלוואה, גם אם הדירוג אשראי שלהם נמוך, אם יש משהו בהיסטוריית האשראי המתועדת שלהן המשפיעה עליהם לרעה, אם מדובר באנשים מבוגרים למשל שהבנק לא שש לתת להם הלוואה וכו'. הנכס משמש כערבון לגוף המספק את האשראי ולכן מדובר בקלף שניתן להשתמש בו לנטילת ההלוואה שצריכים. בדרך כלל יהיה מדובר בהלוואות גדולות של 100 אלף שקלים ומעלה, כאשר בדרך כלל ניתן לשעבד עד 70% מערך הנכס.

קבוצת שוורץ מתמחה בפתרונות פיננסיים לפרטיים ועסקים, לרבות הלוואות כנגד נכס קיים. אם אתם זקוקים לאשראי נוסף ויש בבעלותכם נכס תוכלו לפנות אל החברה באתר או בטלפון ולתת להם לעשות את העבודה עבורכם ולגייס את האשראי שאתם צריכים.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli