הבנק מסרב לתת לי משכנתא – מה עושים?

משכנתא היא הלוואה גדולה הנלקחת בדרך כלל על מנת לממן בנייה או שיפוץ של נכס. לרוב יהיה מדובר בדירה למגורים אך לעתים המשכנתא ניתנת גם לצורך רכישת משרדים, בניית משרדים ומרכזים מסחריים שונים ועוד. המשכנתא היא הלוואה לטווח ארוך מאוד, עד פי 4-5 בדרך כלל מהלוואה רגילה, לכן הבנקים לא ממהרים לתת אותה ויבחנו לעומק כל בקשה. במידה והבנק מסרב לתת לכם משכנתא תצטרכו לחפש אחר משכנתא למסורבי בנקים – שירות הניתן על ידי חברות מימון חוץ בנקאיות המספקות הלוואות בפיקוח משרד האוצר.

כיצד ניתן לקבל משכנתא חוץ בנקאית אם הבנק מסרב לי?

כאשר הבנק מקבל את הבקשה שלכם למשכנתא הוא בוחן היטב את הבקשה ומי עומד מאחוריה. לעתים גם ערבים לא יהיו מספיקים על מנת לקבל את המשכנתא, במיוחד אם דירוג האשראי שלכם נמוך או כולל היסטוריה לא טובה. במקרים כאלה ואחרים הבנק יסרב לתת לכם משכנתא ותצטרכו למצוא אלטרנטיבות שונות לקבלת משכנתא. משכנתא כנגד נכס קיים תהיה האופציה הטובה ביותר. אם יש לכם נכס קיים בבעלותכם שאין עליו משכנתא פעילה, תוכלו לשעבד אותו לטובת קבלת משכנתא לרכישת הנכס החדש. שימו לב – לא תצטרכו למכור את הנכס אלא משעבדים אותו כערבון לחברת המימון שתוכל למכור אותו במידה ולא תעמדו בתשלומי המשכנתא שקיבלתם.

מהי משכנתא נגד נכס קיים ואיך ניתן לקבל משכנתא במימון מלא?

משכנתא כנגד נכס קיים אומרת שתוכלו לשעבד דירה או נכס אחר שיש לו ערך כלכלי כלשהו ולקבל בדרך כלל עד 70-80 אחוזים מערך הנכס כמשכנתא. עם הכסף הזה תוכלו לרכוש את הנכס שרציתם ועל ידי כך לחסוך ביורוקרטיה רבה ואכזבות מסירובים. בנוסף לכך שכל סירוב נרשם בהיסטוריה של דירוג האשראי שלכם ועשויה לפגוע בו גם כן. לכן כאשר אתם מבקשים הלוואה אתם רוצים לוודא שיש לכם סיכוי גבוה לקבל אותה. לצורך כאן אנו ממליצים לפנות לקבוצת שוורץ המתמחה בפתרונות פיננסיים לפרטיים ועסקים. החברה מסייעת בקבלת משכנתא במימון מלא על ידי שעבוד נכס קיים. החברה בעלת ניסיון רב וקשרים ענפים בתעשייה ותוכל לסייע לכם לקבל את המשכנתא הרצויה לכם גם במידה והבנק מסרב לתת לכם אותה. בעתיד, כאשר דירוג האשראי שלכם יחזור לסורו, החברה תסייע לכם בנטילת משכנתא בנקאית בתנאים אטרקטיביים יותר וחיסול המשכנתא הקיימת מגוף המימון החוץ בנקאי.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli