לחוץ על תזרים בעסק?

ניהול עסק יכול להיות אתגר לא פשוט אולם הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על תזרים כלכלי תקין. כאשר התזרים נפגע או נמוך מדי העסק עשוי להיפגע גם כן: יהיה לכם קשה לשאת בעלויות המשרד/המתחם שאתם משכירים, בעלויות המיסים, תתקשו לשלם משכורות ועוד. על מנת לשמור על תזרים תקין בעסק תצטרכו לשמור על עסק רווחי ובקרה על ההוצאות וההכנסות שלכם באופן שוטף, אולם במקרה וגם זה לא עוזר או לא מתקיים אצלכם עדיין תצטרכו לחפש אחר פתרונות פיננסיים שונים.

אילו אפשרויות יש לנו לשיפור התזרים בעסק ?

אם אתם מתקשים לשמור על תזרים תקין בעסק ייתכן ותצטרכו לפנות לנטילת הלוואה שתעזור לכם להרוויח זמן שבו תשאפו לשפר את ההיבטים הפיננסיים בעסק. כאמור הלוואה חוץ בנקאית לעסקים יכולה להיות הפתרון במידה והבנק לא מאשר לכם הלוואה. הלוואות מסוג זה ניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים, כאשר תוכלו ליהנות מהתחרות הגבוהה בשוק זה ולחפש אחר הלוואה עם תנאים אטרקטיביים. תוכלו לזכות באחת כזו אם דירוג האשראי שלכם תקין. במידה ודירוג האשראי שלכם נמוך תצטרכו לחפש אחר מי ייתן לכם הלוואה, גם אם התנאים אינם אטרקטיביים.

האם ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית ללא כרטיס אשראי?

הלוואות חוץ בנקאיות ללא כרטיס אשראי היא אחת האופציות הטובות ביותר לשיפור התזרים בעסק. מדובר בהלוואה הניתנת מגוף חוץ בנקאי המאושר על ידי משרד האוצר להעניק הלוואות בצורה חוקית לציבור בישראל. הלוואות מסוג זה ניתנות על ידי חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי הלוואות, קרנות שונות ועוד. אלה ניתנות ללא קשר למסגרת האשראי שלכם ולא תופסת חלק מהמסגרת. עם זאת, בדרך כלל תתבקשו להזין פרטי אשראי קיים לצורך בחינת הבקשה שלכם. לעתים אבל לא יהיה צורך בכך. כן תצטרכו לאשר לחברה לבצע בדיקה בבנק בישראלי אודות דירוג האשראי שלכם.

מה עושים במידה ודירוג האשראי נמוך?

יש קרנות המסייעות לעסקים עם הלוואות בתנאים סבירים גם במקרה של דירוג אשראי נמוך. יותר מאתגר לקבל הלוואות מסוג זה ואלו יהיו בדרך כלל בסכומים נמוכים של עד 20 אלף שקלים. אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הלוואה ולבחון תחילה היטב את סכום ההלוואה שאתם צריכים והתנאים שאתם יכולים לעמוד בהם אנו ממליצים בחום לפנות אל קבוצת שוורץ המתמחה בפתרונות פיננסים ובעלת ניסיון רב שנים בתחום, משאבים וקשרים רבים שיעזרו לכם לגייס את האשראי שאתם זקוקים לו.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli