מה ניתן לעשות אם צריך הלוואה ויש דירוג אשראי שלילי?

הלוואה למסורבי BDI היא לא משהו שקל לקבל. הסיבה לכך היא מכיוון שBDI נמוך, כלומר דירוג אשראי נמוך, מעידים על התנהלות פיננסית לקויה אותה חווה בעל החשבון בשנים האחרונות. כיום בנקים וגופים פיננסיים שונים בודקים את דירוג האשראי של הלקוח כדי לבחון בקשות אשראי חדשות (בין אם מדובר בכרטיס אשראי או הלוואה). לאחר שתאשרו להם לבדוק את נתוני האשראי שלכם הם ייחשפו לדירוג האשראי שלכם ולסעיפים שונים הקשורים להיסטוריה הפיננסית שלכם כמו היקף ההלוואות שלכם, אם יש/אין לכם כרטיס אשראי, אם חזרו לכם שיקים, אם החשבון היה מוגבל לאחרונה, האם היו לאחרונה הסדרי חוב עם גופים שונים ועוד.

מה משפיע על דירוג האשראי שלנו?

ציון דירוג האשראי נע בין 1 ל-1000 כאשר פעולות שונות ישפיעו על דירוג האשראי שלכם. כך למשל: הסדר חוב, חשבון מוגבל, אי עמידה בתשלומים, ניצול מלא של המסגרת בחשבון שלכם וכד' – יהיו נתונים המשפיעים לשלילה על דירוג האשראי שלכם. לעומת זאת, דברים חיוביים שאתם עושים כמו עמידה בהתחייבויות שלכם, חשבון נקי מתשלומים חוזרים בשנים האחרונות וקיום כרטיס אשראי עשויים להעלות את דירוג האשראי שלכם.

איך ניתן לשפר את דירוג האשראי?

כדי לשפר את דירוג האשראי שלכם צריך פשוט להתנהל בצורה נכונה מבחינה פיננסית. כלומר – לוודא שכל התשלומים שהתחייבתם להם יורדים ומכובדים, ללא תשלומים חוזרים, לוודא שאתם לא מגיעים למצב של חשבון מוגבל או מישהו שתובע אתכם בהוצאה לפועל. כדאי להתנהל בצורה תקינה ולהימנע מניצול מלא של מסגרת האשראי בחשבון שלכם. במידה ותתקשו לעשות זאת בזמן, תוכלו לפנות לטובת קבלת משכנתא כנגד נכס קיים אם יש בבעלותכם אחד כזה.

איזו הלוואה נוכל לקחת אם דירוג האשראי שלנו נמוך?

דירוג אשראי נמוך יכול לעמוד בעורכיכם בקבלת הלוואה מהבנקים או מגופים פיננסיים אחרים. בהתאם לסוג ההלוואה ייתכן ותוכלו לקחת אותה מגופים חוץ בנקאיים שונים. לדוגמה: קרנות מימון מיוחדים המסייעות לעסקים בישראל או חברות מימון המספקות הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים. כן יש כאלה וזה אחד היתרונות של התחרות הגבוהה בענף ההלוואות. אנו ממליצים בחום לפנות לקבוצת שוורץ פתרונות פיננסיים ולהתייעץ עם המומחים בנושא גיוס אשראי, במיוחד כאשר מדובר על הלוואה כנגד שיעבוד של נכס. לפרטים נוספים היכנס לאתר, השאירו את פרטיכם ונציג יחזור אליכם במהלך יום העסקים הקרוב.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli