מתי נצטרך הלוואה ומה עושים אם הבנק מסרב לתת?

הלוואה יכולה לפגוש אותנו במקרים רבים בחיים: כאשר נרצה לרכוש רכב, הלוואה לצורך כיסוי המינוס בבנק ואפילו טיסה לחו"ל שלעתים מצריכה תקציב שאין לנו. במקרים רבים נצטרך גם הלוואה גדולה יותר, אם זה חלילה לטיפול רפואי או לצורך רכישה או שיפוץ של נכס. הלוואה מסוג זה לרוב גם תהיה משכנתא. אם הבנק מסרב לתת אותה נצטרך לפנות אל גופים חוץ בנקאיים המעניקים משכנתא למסורבי בנקים. קבלת ההלוואה תהיה הליך מאתגר יותר, אולם אם תעבדו עם חברה מקצועית ומנוסה, בעלת קשרים ענפים וניסיון רב בתעשייה, זו תוכל לסייע לכם לקבל את ההלוואה עם התנאים הטובים ביותר ביחס למצב.

מהי הלוואה לכל מטרה וכיצד ניתן לשעבד נכס קיים עבורה?

כאשר הבנק מסרב לתת לנו הלוואה או משכנתא מדובר במצב לא נעים, כיוון שזוהי בדרך כלל האופציה הראשונה והמועדפת עבור אנשים רבים. הבנק מכיר אותם, הם מכירים את הבנק, ההתנהלות השוטפת ובכללי מעדיפים להתנהל מול כמה שפחות גופים מבחינה כלכלית. לכן גם הכי נוח לקחת את ההלוואה מהבנק, במיוחד כאשר מדובר בהלוואה גדולה כמו משכנתא. במקרים מסוימים הבנק יסרב להעניק את ההלוואה ולכן תצטרכו לחפש גופים חוץ בנקאיים המספקים הלוואה לכל מטרה כנגד שיעבוד דירה.

למי ניתן לפנות כדי לקבל את ההלוואה שאנו צריכים?

לשמחתכם, כיום הבנקים לא מספקים לבדם פתרונות מימון שונים לפרטיים ועסקים. תוכלו לפנות אל גופים חוץ בנקאיים לקבלת מימון. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שיעבוד של נכס קיים. אם יש לכם או לקרובים במשפחה נכס בבעלות, ללא שעבוד אחר על הנכס, תוכלו לשעבד את הנכס לטובת קבלת ההלוואה. כמובן שעדיין יהיה בבעלותכם, כל זמן שישולמו תשלומי ההלוואה כמובן ולא יהיה צורך במכירת הנכס לצורך תשלומי ההלוואה. זהו אחד מפתרונות המימון המוכרים יותר בתעשיית הנדל"ן ובכלל. לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר עם קבוצת שוורץ והמומחים בפתרונות פיננסיים של החברה ישמחו ללוות אתכם בהליך עד קבלת הכסף.

מה יכול להעלות את הסיכוי שלנו לקבל אישור להלוואה?

יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לשפר את הסיכויים שלכם לקבל אישור להלוואה. תוכלו להכין תוכנית עסקית מסודרת המציגה לבנקים או לחברות המימון החיצוניות למה אתם הולכים להשתמש בכסף, כיצד תוכלו לעמוד בהוצאות החודשיות ועוד. בנוסף לתוכנית ולליווי המקצועי של קבוצת שוורץ תצטרכו לאפיין את הסכום הנדרש לכם בדיוק.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה

פוסטים אחרונים

אישור עקרוני תוך 24 שעות
בדיקת זכאות מהירה
ikimisli